Veelgestelde vragen

Mijn kind wordt 10 jaar, welke categorie is dan geschikt?

Deze keuze is afhankelijk van de leeftijd van alle deelnemers. Wanneer de kinderen 9 en 10 jaar zijn, kiest u voor de categorie 7 t/m 10 jaar. Wanneer de deelnemers 10 en 11 jaar zijn, kiest u voor de categorie 10 t/m 13 jaar. U kunt onder de gekozen missie vervolgens aangeven of de deelnemers 7/8, 9/10, 10/11 of 12/13 jaar zijn. Wij adviseren u om niet te kiezen voor een oudere categorie. De missies zijn voor de gekozen leeftijd ontwikkeld en ook de spanning is geschikt voor de aangegeven leeftijd. Wij houden over het algemeen aan dat de categorie 10 t/m 13 jaar geschikt is voor kinderen vanaf groep 7.

Kan een gepland feestje ook verplaatst worden?

Ja u kunt een gepland kinderfeestje altijd verplaatsen. U kunt tot op de dag van het geplande feestje via telefoon of e-mail doorgeven dat het feestje verplaatst zal worden. Dit dient uiteraard wel voor de starttijd van het kinderfeestje aan ons doorgegeven te zijn. Wanneer de starttijd van het feestje is verstreken, is het niet meer mogelijk een feestje te verplaatsen.

Aan het verplaatsen van het feestje zijn geen kosten verbonden. Alleen wanneer u nieuwe uitnodigingen wenst te ontvangen, worden deze in rekening gebracht.

U kunt de beschikbaarheid hier bekijken.

Moet ik een e-mailadres beschikbaar stellen voor de 10 t/m 13 jaar binnenfeestjes?

Nee dit is niet nodig. In het missiedossier zitten de email instructies voor de kinderen. De kinderen kunnen via de website van het hoofdbureau inloggen. Via deze website ontvangen de kinderen de e-mail berichten en kunnen zij ook berichten versturen.

Wat kost een kinderfeestje (missie)?

De kosten voor een kinderfeestje voor 7 t/m 10 jaar buiten zijn als volgt:

  • t/m 15 deelnemers € 99,50
  • t/m 20 deelnemers € 119,50
  • t/m 30 deelnemers € 139,50

De kosten voor een kinderfeestje voor 7 t/m 10 jaar binnen zijn als volgt:

  • t/m 15 deelnemers € 99,50
  • t/m 20 deelnemers € 119,50
  • t/m 40 deelnemers € 139,50

De kosten voor een kinderfeestje voor 10 t/m 13 jaar buiten zijn als volgt:

  • t/m 15 deelnemers € 119,50
  • t/m 20 deelnemers € 139,50
  • t/m 30 deelnemers € 159,50

De kosten voor een kinderfeestje voor 10 t/m 13 jaar binnen zijn als volgt:

  • t/m 15 deelnemers € 119,50
  • t/m 20 deelnemers € 139,50
  • t/m 40 deelnemers € 159,50
Hoe lang duurt een feestje?

De feestjes voor 7 t/m 10 jaar duren 2 tot 2,5 uur. De feestjes voor 10 t/m 13 jaar duren 3 tot 3,5 uur. De duur van de buitenfeestjes kunt u inkorten of verlengen door de afstand van de envelopjes in te korten of te verlengen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betaalmogelijkheden

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u de mogelijkheid de bestelling via iDeal (alleen in Nederland), Paypal of factuur te betalen.

iDeal

Wanneer u kiest voor iDeal, kunt u direct via Internetbankieren het bedrag betalen.

Paypal

De keuze Paypal verwijst u door naar de Paypal betaalpagina.

Factuur

Wanneer u kiest voor betalen via factuur ontvangt u direct na het verzenden van uw bestelling een bevestiging en factuur via e-mail. De factuur is tevens na het inloggen op onze website te bekijken. De automatisch via e-mail verzonden orderbevestiging is tevens de factuur van uw bestelling. De betaalgegevens staan onderin de verzonden e-mail.

Orderbevestiging

Het komt helaas wel eens voor dat een internetprovider de automatisch verzonden bevestiging/factuur weigert en u hierdoor niet de e-mail ontvangt. U kunt via deze link alsnog de factuur bekijken en printen. Tevens wordt de factuur met het pakket verzonden. U ontvangt dus binnen enkele dagen de factuur via post. Uiteraard kunt u ook contact opnemen, waarna wij de factuur nog eens via e-mail kunnen versturen. Het is tevens mogelijk op uw orderoverzicht de betaling te wijzigen van factuur naar bijvoorbeeld iDeal of Paypal. U kunt vervolgens via dezelfde pagina de betaling uitvoeren.

Betaalmethode wijzigen

Mocht u een vergissing hebben gemaakt en gekozen hebben voor het betalen via factuur, maar via iDeal willen betalen, dan kunt u de betaalwijze wijzigen door te klikken op uw ordernummer in uw orderbevestiging of te klikken op deze link. U komt vervolgens op uw orderbevestiging op onze website waar u de betaalwijze kunt wijzigen.

Wij hebben niet de mogelijkheid om onder rembours te bestellen of te betalen via creditcard.

Hebben wij internet nodig voor het kinderfeestje?

Voor onze kinderfeestjes heeft u inderdaad internet nodig. De missie start met een online instructievideo.

Voor de kinderfeestjes voor buiten is een internetverbinding alleen nodig bij de start en het einde van de missie. Wanneer de kinderen buiten op zoek zijn naar de enveloppen, hebben zij geen internet nodig. Gedurende de missie voor 10 t/m 13 jaar buiten, is er één moment waarop de kinderen iets op internet kunnen opzoeken, zij kunnen dit echter ook telefonisch aan onze geheim agent vragen.

Voor de kinderfeestjes voor binnen is gedurende de gehele missie internet nodig om bijvoorbeeld bewijs op te zoeken of een video te bekijken. Wanneer de kinderen tijdens de missie even naar buiten moeten om bijvoorbeeld bewijsmateriaal ergens op te halen, hebben zij buiten geen internet nodig.

Wij willen het weer nog even afwachten, kunnen wij al wel reserveren?

Dit kan inderdaad. U boekt het kinderfeestje waar uw voorkeur naar uitgaat. U heeft hierbij twee mogelijkheden.

U kunt binnen Nederland ervoor kiezen om alleen de uitnodigingen te ontvangen en nog even te wachten met het versturen van het pakket. U betaalt dan de aanvullende verzendkosten voor het alleen versturen van de uitnodigingen (€ 2,95). Het missiedossier wordt uiterlijk vijf werkdagen voor de geplande missie naar u verzonden wanneer u de definitieve missiekeuze aan ons heeft doorgegeven.

U kunt er ook voor kiezen om te wachten met het versturen van het volledige missiepakket. Wanneer u de definitieve missiekeuze aan ons doorgeeft wordt het pakket verzonden.

Voor klanten vanuit België is het vanwege de verzendkosten alleen mogelijk om te wachten met het versturen van het volledige pakket.

Is er ook een buitenmoment tijdens de binnenfeestjes?

Ja, tijdens de kinderfeestjes voor binnen, zijn er twee buitenmomenten verwerkt. Mocht u het feestje liever volledig binnen laten plaatsvinden, is dit uiteraard ook mogelijk. Meer informatie leest u in de instructiebrief.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Verzending

Bestellingen in Nederland die wij op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, worden dezelfde dag verzonden[1]. Mocht u haast hebben met uw bestelling en het is na 13:00 uur, neemt u dan even telefonisch contact met ons op (Tel: 088-4080804). Het is mogelijk dat uw bestelling alsnog verwerkt en verzonden kan worden. Wanneer u gekozen heeft voor het betalen via factuur wordt ook de factuur met het missiepakket verzonden. Mocht u de factuur niet meer hebben, kunt u op onze website inloggen en het overzicht van uw bestelling bekijken. Bestellingen vanuit België dienen eerst betaald te zijn, voor wij deze versturen. Onze bestellingen worden via PostNL verzonden. Over het algemeen heeft u binnen twee werkdagen uw bestelling in huis. Na verzending ontvangt u een track&trace code waarmee u de bestelling kunt traceren.

Voor een zending binnen Nederland worden € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht. Voor een zending naar België betaalt u de PostNL verzendkosten van € 11,95.

[1] Wanneer de bestelling slechts accessoires bevat en bij een orderbedrag van meer dan € 175,00, wordt de bestelling verzonden na ontvangst van de betaling. Wanneer u een bestelling op factuur plaatst en het feestje dient binnen 7 dagen plaats te vinden, wordt de bestelling tevens verzonden na ontvangst van de betaling.

Het weer afwachten

Wanneer u bij uw bestelling aangeeft dat u het missiepakket, bijvoorbeeld in verband met de weersomstandigheden, nog niet wenst te ontvangen, kunt u ons uiterlijk vijf werkdagen voor de geplande missie informeren welke missie u wenst te ontvangen. Wij zorgen er vervolgens voor dat het missiepakket zo spoedig mogelijk wordt verzonden. Houd rekening met de verzendtermijn zodat u het missiepakket voor de geplande datum in huis heeft.

Spoedzending

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij ook alleen de kosten van PostNL in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice voor de volgende werkdag voor 12:00 uur bedragen € 25,30 voor zendingen binnen Nederland en € 32,95 voor België. Aangezien een boeking op werkdagen voor 13:00 uur bij ons moet zijn ontvangen om dezelfde dag verwerkt te kunnen worden, is het noodzakelijk dat u altijd even telefonisch contact opneemt, wanneer u een spoedbestelling wenst te plaatsen. Wij kunnen dan telefonisch met u bespreken wat de mogelijkheden zijn. Een bestelling met spoed op zaterdag leveren is helaas niet mogelijk. Deze service wordt door PostNL niet meer aangeboden.

Wij hebben meer dan 15 deelnemers, kan dit?

Wij hebben inderdaad kinderfeestjes beschikbaar voor groepen vanaf 15 deelnemers. U kunt bij het plaatsen van de bestelling kiezen voor 16 t/m 20 of 21 t/m 30 deelnemers. Onze kinderfeestjes voor binnen zijn ook beschikbaar voor 21 t/m 40 deelnemers.

Gaan de kinderen als groep op pad bij de kinderfeestjes voor buiten?

Tijdens een kinderfeestje voor groepen t/m 15 deelnemers gaan de kinderen als groep op pad. Ieder kind ontvangt een eigen taakkaart met bijbehorende taak. Dankzij de taakkaarten worden discussies voorkomen en hebben de kinderen elkaar tijdens de missie nodig.

Wanneer u kiest voor een feestje buiten voor grote groepen (vanaf 16 deelnemers) worden de kinderen in groepen verdeeld. Dit zijn twee groepen bij de feestjes voor 16 t/m 20 deelnemers en drie groepen bij de feestjes voor 21 t/m 30 deelnemers.

Kan ik een pauze houden tijdens het kinderfeestje?

U kunt inderdaad tijdens het feestje een pauze houden voor maximaal 30 minuten. U dient dit wel vooraf aan de missie aan ons door te geven. Wij dienen hiermee namelijk rekening te houden bij het inplannen van onze begeleiders.

Hoe kan ik een kinderfeestje of accessoires bestellen?

U bestelt een kinderfeestje (missie) door te klikken op de missie naar keuze en vervolgens het bestelformulier in te vullen. Deze gegevens worden gebruikt voor het inplannen van uw boeking en het maken van de uitnodigingen. Vervolgens klikt u op de knop bestellen. Hierna vult u uw naam en adresgegevens in. Deze gegevens zijn noodzakelijk om het pakket naar u te kunnen versturen. Mocht u problemen ondervinden met het bestellen, neemt u dan gerust contact met ons op.

Voor het aankleden van de missie hebben wij accessoires beschikbaar. Om de accessoires te bestellen, klikt u in het menu op de knop "De feestjes" en hieronder op de knop "Accessoires". Hierna klikt u op de accessoire naar keuze en de knop "Bestellen".

Kan ik een optie nemen voor een datum?
Bechikbaarheid

Onze kinderfeestjes kunnen 7 dagen per week tussen 10:00 en 23:30 uur plaatsvinden. Een kinderfeestje kan uiterlijk om 19:30 uur starten. De missie wordt op afstand door een geheim agent van ons telefonisch begeleid. In verband met de beschikbaarheid van onze begeleiders kunnen wij een maximaal aantal missies (kinderfeestjes) per dag plannen. U kunt de beschikbaarheid hier bekijken. Wanneer de dag echter vol gepland is, is het wellicht mogelijk dat het door u gekozen tijdstip nog wel in te plannen is. Neemt u in dit geval even telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Optie

Het is tevens mogelijk om vrijblijvend een optie te plaatsen voor een datum. Dit doet u via de pagina met de beschikbaarheid. Wanneer alle details bekend zijn kunt u het kinderfeestje bestellen met hetzelfde e-mailadres waarmee u de optie heeft geplaatst. Hierbij komt de optie automatisch te vervallen. Het is overigens ook geen enkel probleem om de bestelling te plaatsen wanneer voor u de details van het kinderfeestje nog niet bekend zijn. Het is altijd mogelijk het kinderfeestje te verplaatsen of de opgegeven informatie te wijzigen.

Het plannen van een kinderfeestje is niet mogelijk op onderstaande feestdagen:

  • 27 april (Koningsdag)
  • 24, 25 en 26 december
  • 31 december
  • 1 januari

Volg ons op social media



Facebook logo Twitter logo Instagram logo